Maite Viladrich, que va ser mestra, directora, membre del Patronat i del Consell Escolar de l’Escola Arrels, ha traspassat aquest diumenge als 65 anys després d’una llarga malaltia.
Des del centre educatiu lamenten la seva pèrdua i destaquen que vivia l’escola amb una passió que encomanava a les persones del seu entorn. Maite Viladrich també va ser una de les impulsores d’Òmnium Cultural del Solsonès. L’entitat posa de relleu el seu exemple de fermesa, compromís i amor al país. El funeral ha tingut lloc aquesta tarda, a ¼ de 6, a la Catedral, amb una nombrosa presència de familiars, amics, i companys, que han recordat amb música, poesia i paraules a la Maite.
El sector educatiu i cultural solsoní s'ha acomiadat de Maite Viladrich
La Catedral de Solsona s'ha quedat petita en el funeral per la mestra i activista cultural solsonina
ARA A PORTADA
-
Solsona incrementa fins a 8.000 euros l’ajut per habitatge rehabilitat destinat a lloguer social Redacció
-
Neix la xarxa «Aquí, pots» d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència Redacció
-
-
Uns cinquanta fidels de Solsona, Cardona i Pinós viuen amb emoció la Vetlla amb el Papa Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
13 de setembre de 2021 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Societat
Què ens hi juguem amb el PLATER? El Solsonès promou una jornada oberta per analitzar-ne les implicacions
-
Societat
Oberta una nova convocatòria d’ajuts per crear, modernitzar i consolidar negocis a Solsona
-
Societat Front comú per la reforma del Plater a la comarca del Solsonès
-
Societat
450 veïns i veïnes demanen aturar la cessió del solar annex a la Sala Polivalent de Solsona per construir-hi habitatge social
-
Societat
Solsona coordina la presència de 300 fidels a la vigília amb el Papa a Barcelona
-
Societat
La Plaça del Palau Episcopal de Solsona s’omple amb una catifa reivindicativa pel dret a l’habitatge
