El Taller d'Art Lurdes Santamaria exposa una mostra col·lectiva

Alumnes del Taller d'Art Lurdes Santamaria exposen algunes de la cinquantena de pintures realitzades durant aquest curs. La mostra es pot visitar al saló de les Homilies d'Organyà fins al 25 de maig

  • Inauguració de l'exposició del Taller d'art -
Publicat el 19 de maig de 2025 a les 09:52

Artistes del Taller d'Art Lurdes Santamaria de Solsona exposen una cinquantena de pintures de tècniques i temàtiques diverses en una mostra col·lectiva instal·lada al saló de les Homilies d'Organyà de la biblioteca Carles Morató. Es pot visitar del 16 al 25 de maig; dimarts, divendres i diumenge de 10 a 13.30 h, i cada dia de la setmana, de 16 a 20 h.

 

  • Exposició Taller Lurdes Santamaria

Pintures a l'oli, acrílics, aquarel·les i decoupages realitzats durant aquest curs pels joves i adults del Taller d'Art Lurdes Santamaria comparteixen espai en aquesta exposició, que la professora i artista que dona nom al taller organitza cada dos o tres anys coincidint amb la Fira de Sant Isidre.

 

  • Exposició Taller Lurdes Santamaria

L'exposició va ser inaugurada divendres passat a la tarda per l'artista Lurdes Santamaria i l'alcaldessa de Solsona Judit Gisbert davant una nombrosa assistència de públic i alumnat del taller.

 

  • Exposició Taller Lurdes Santamaria