Els Castellers de Solsona aconsegueixen la millor actuació de la seva història!

Coincidint amb la celebració del primer any de bateig dels Castellers de Solsona, la colla groga va aconseguir dur a terme la millor actuació de la seva història, tot just a principi de temporada

Publicat el 17 de juny de 2012 a les 19:54
El 4 de 7 Foto: Castellers de Solsona

La que era la primera actuació dels Castellers de Solsona aquest 2012 a la seva plaça talismà, la Plaça de l'Ajuntament, es va saldar amb tota una sèrie de castells carregats que consuma la millor actuació mai realitzada pels solsonins. La diada, que va començar passades les set de la tarda, s'iniciava amb els típics pilars d'inici juntament amb les dues altres colles que els van acompanyar: els Castellers de Caldes de Montbui i els Castellers de Mollet. Una vegada feta la presentació, els “ous ferrats” van ser els encarregats d'iniciar la primera ronda de castells descarregant el segon 4 de 7 de la història i el primer de la temporada; una consecució que transmetia molt bones vibracions de cara al que restava de diada. Encara a la primera ronda, les altres dues colles van fer un 4 de 6 amb agulla, descarregat pels de Mollet, i un 3 de 6 dels de Caldes.
 
Ja a la segona ronda, els locals van descarregar un altre gran castell, el 5 de 6 que es va realitzar sense cap obstacle remarcable. La segona ronda es va completar amb el 3 de 6 dels verds de Mollet, i un 4 de 6 dels verd clar de Caldes.
 
Arribava la tercera i definitiva ronda: els grocs feia setmanes que treballàvem molt a assajos el 3 de 6 per sota, i vistes les bones sensacions que tenien fins el moment, es van decidir a encarar un 3 de 6 per sota que va ser descarregat de manera impecable. Els Castellers de Mollet van culminar l'actuació amb un 4 de 6 i els de Caldes de Montbui van aconseguir descarregar, també de manera perfecta, el seu millor castell de l'actuació: el 4 de 6 amb agulla.
 
Finalment i veient que tot havia anat de manera immillorable, els de Solsona van intentar el pilar de 5. Un pilar de 5 que, malgrat les tremolors -del tot normals per culpa del cansament acumulat- va ser descarregat. La diada va finalitzar amb els típics pilars de despedida: 3 pilars de 4 per part dels solsonins i un pilar de 4 tant dels verds foscs, com dels verd clars.