Agents de Trànsit dels Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous, 20 de maig, un home, de 32 anys com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat viària. Els fets van tenir lloc a un quart de sis de la tarda, quan una agent del cos policial que es trobava fora de servei va detectar un camió, tipus tràiler, que circulava fent ziga-zagues per la C-55, en sentit Solsona.
Davant del perill que suposava aquella conducció temerària la mossa va alertar al 112 i va posar-se a seguir el vehicle. Gràcies a les indicacions de l'agent, un patrulla de trànsit va aconseguir aturar-lo al punt quilomètric 55, al terme municipal de Cardona.
Un cop fora del vehicle, els mossos van detectar que el conductor del camió mostrava signes evidents de trobar-se sota la influència de les begudes alcohòliques. Li van efectuar la prova d'alcoholèmia, la qual va donar un resultat positiu d'1,30 mg/l. Aquest resultat nonuplica la taxa mínima permesa per conductors professionals, que és de 0,15 mg/l. Per aquest motiu, l'infractor va ser detingut per conduir sota la influència de les begudes alcohòliques i per un delicte de conducció temerària. Aquest divendres ha passat a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.
Els Mossos detenen a Cardona un camioner que gairebé nonuplicava la taxa d'alcoholèmia
L'infractor circulava per la C-55, direcció Solsona, fent ziga-zagues
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de maig de 2021 a
les 18:37
Et pot interessar
-
Societat
La colla gegantera Cal Cardoní de Torà suma la geganta Maria
-
Societat
L’Associacio de Festes del Carnaval de Solsona reparteix el Testament del Carnestoltes 2026
-
Societat
Les plaques fotovoltaiques de la sala polivalent i el pavelló de Solsona generen l’equivalent al consum de fins a 130 llars
-
Societat
Fènix rep el testament del carnaval 2026 destinat a les entitats socials
-
Societat
Campanya de donació de sang a l’Institut Francesc Ribalta: una oportunitat per salvar vides
-
Societat
El Solsonès acull una jornada tècnica sobre la gestió de plantes tòxiques en pastures i cultius extensius
