Agents de Trànsit dels Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous, 20 de maig, un home, de 32 anys com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat viària. Els fets van tenir lloc a un quart de sis de la tarda, quan una agent del cos policial que es trobava fora de servei va detectar un camió, tipus tràiler, que circulava fent ziga-zagues per la C-55, en sentit Solsona.
Davant del perill que suposava aquella conducció temerària la mossa va alertar al 112 i va posar-se a seguir el vehicle. Gràcies a les indicacions de l'agent, un patrulla de trànsit va aconseguir aturar-lo al punt quilomètric 55, al terme municipal de Cardona.
Un cop fora del vehicle, els mossos van detectar que el conductor del camió mostrava signes evidents de trobar-se sota la influència de les begudes alcohòliques. Li van efectuar la prova d'alcoholèmia, la qual va donar un resultat positiu d'1,30 mg/l. Aquest resultat nonuplica la taxa mínima permesa per conductors professionals, que és de 0,15 mg/l. Per aquest motiu, l'infractor va ser detingut per conduir sota la influència de les begudes alcohòliques i per un delicte de conducció temerària. Aquest divendres ha passat a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.
Els Mossos detenen a Cardona un camioner que gairebé nonuplicava la taxa d'alcoholèmia
Societat
L'infractor circulava per la C-55, direcció Solsona, fent ziga-zagues
ARA A PORTADA
-
Successos Detenen quatre homes relacionats amb tres robatoris amb força en naus industrials de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Esports Solsona acull una jornada solidària blaugrana amb rècord de donacions de sang Ramon Estany Montanyà
-
Societat El futur dels pisos turístics esvera Catalunya: totes les cares del xoc per la nova regulació David Cobo
-
-
Cultura i Mitjans La Biblioteca Carles Morató inicia inscripcions als clubs de lectura i incorpora novetats per al curs vinent Ramon Estany Montanyà
Publicat el
21 de maig de 2021 a
les 18:37
Et pot interessar
-
Societat
Micropobles catalans adverteixen d’una aturada possible per la incorporació de secretaris-interventors nous
-
Societat
Arrenca la mitja veda de caça al Solsonès amb restriccions de captures i controls sobre les poblacions
-
Societat Odèn entra a la Denominació d'Origen Catalunya amb reconeixement vinícola
-
Societat
Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys: protesta davant el consultori per exigir atenció sanitària adequada
-
Societat
Territori assigna un milió d'euros del Fons Climàtic per reforçar el Hub Forestal i impulsar la bioeconomia circular
