Aquesta setmana s’ha firmat la renovació del Conveni de Col.laboració entre l’Agència Catalana del Consum de la Generalitat de Catalunya i el Consell Comarcal del Solsonès per a la coordinació de les actuacions en matèria de Consum.
Durant l’any 2012 el Consell Comarcal del Solsonès disposarà de tècnics experts en matèria de consum els quals atendran als ciutadans i ciutadanes del Solsonès en les diverses activitats en matèria de defensa dels consumidors i usuaris. L’Oficina del Consumidor del Solsonès assegura l’atenció al públic en una oficina presencial on informen a les persones consumidores i usuàries sobre els seus drets i la forma d’exercir-los, atenció a les consultes, reclamacions i denúncies de les persones consumidores que se’n derivin.
L’Oficina del Consumidor del Solsonès fomenta també la mediació i l’arbitratge com a vies de resolució de conflictes en matèria de consum i foment de l’adhesió d’empreses i entitats a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya. Una de les tasques importants que es realitza des de l’Oficina és la inspecció i les diligències prèvies que es derivin de la presentació d’una denúncia i el desplegament a la comarca de les campanyes d’inspecció i de control sistemàtica programades periòdicament per l’Agència Catalana del Consum. Per a fer front totes aquestes obligacions, derivades d’aquest conveni l’Agència Catalana del Consum abonarà al Consell Comarcal la quantitat de 31.000 euros.
ARA A PORTADA
-
L'Escola Agrària del Solsonès consolida la seva projecció europea al 22è Campionat Europeu d'Estudiants en Habilitats Forestals Redacció
-
-
Productors i restauradors del Solsonès valoren el potencial de la marca “Gust de Lleida” per impulsar el producte local Redacció
-
-
Demanen més voluntaris per sostenir la gestió col·lectiva del cine París de Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
18 d’agost de 2011 a
les 21:23
Et pot interessar
-
Societat
L’Ajuntament de Solsona aprova la darrera pròrroga del contracte de gestió de la llar d’infants municipal
-
Societat
Èxit de participació en la jornada organitzada per Engiambi sobre controls oficials d’higiene i ús de fitosanitaris
-
Societat
Una cinquantena d’alumnes i docents del Centre de Formació de Persones Adultes del Solsonès participen en una jornada cultural a l’Empordà
-
Societat
L’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys i la Comissió Jove habiliten un servei de busos per anar a la Patum
-
Societat
El Solsonès suma dues espècies noves de serps de muntanya en dos anys
-
Societat
El Servei Enllaç d’Amisol reforça la inclusió laboral de persones amb discapacitat al Solsonès
