ARA A PORTADA
Publicat el 18 de novembre de 2019 a les 20:50
Actualitzat el 18 de novembre de 2019 a les 20:55
El passat dia 16 de novembre l’associació Fènix ha participat en la XV trobada de voluntariat en l’àmbit oncològic, celebrada al Col.legi Oficial de Metges de Barcelona.[Imatge de complement] [Ampliar imatge]Amb el lema: Voluntariat, una manera d’entendre la vida, s’ha reunit més de 200 persones voluntàries d’arreu de Catalunya en una trobada organitzada per la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC).
En aquesta 15ena edició s’ha mantingut l’objectiu de mantenir un espai per fomentar el nexe d’unió entre tots els voluntaris que col·laboren en aquest àmbit arreu de Catalunya i reconèixer la seva tasca solidària.
Alhora en aquesta edició ha coincidit amb la celebració del 15è aniversari, accentuant l'actitud del voluntari/a davant la vida que va més enllà de la durada del seu voluntariat.
La jornada ha estat conduïda pel periodista Ignasi Gaya dels serveis informatius de TV3 i ha comptat amb la participació de la Conselleria de Treball i afers socials i famílies, de la Diputació i l'Ajuntament de Barcelona.
Els continguts que han omplert l'horari del matí, han anat a càrrec del Dr. en psicologia Jose Luis Bimbela, el Sr. Edgar Tarrés, especialitzat en creació d'experiències a través del so i la natura i de la Dra. en psicologia del Aprenentatge Maria Rufino.
Et pot interessar
-
Societat La maquinària agrícola torna a ser protagonista a la Fira de Sant Isidre de Solsona
-
Societat Solsona acull el dissabte 17 de maig una xerrada per donar a conèixer els CAE, certificats d'estalvi energètic
-
Societat Jornada tècnica sobre la manca de relleu generacional al comerç local
-
Societat Pol Blanca Barrera és l’autor de la nova edició de punts de llibre que Fènix presenta a la Fira de Sant Isidre
-
Societat 5.900 kg de compost repartits al CTR de Clariana durant la Setmana Internacional del Compost
-
Societat Pau Juvillà i Ester Rocabayera parlaran aquest dijous a Solsona d'"Els drets laborals i el sindicalisme"