Dins els actes de celebració del seu desè aniversari, l'Associació Fènix porta a Solsona l'exposició itinerant "Mocadors al vent", una mostra de fotos de quatre casos reals de càncer.
"Mocadors al vent" és el relat fotogràfic de l'experiència vital que van viure quatre dones des del seu diagnòstic de càncer de mama i durant la malaltia. Són imatges realitzades per Jordi Masbernat amb la col·laboració de Josep Salip que retraten l'evolució d'aquestes quatre dones, que van coincidir durant les sessions de quimioteràpia a l'Hospital Comarcal de Blanes.
Aquesta mostra, organitzada a Solsona per l'Associació Fènix en el marc del seu desè aniversari amb la col·laboració de la Biblioteca Carles Morató, es pot veure fins al 23 de novembre al saló de les Homilies d'Organyà en l'horari de l'equipament. En l'acte inaugural, el dia 8 a les 19 h, hi col·labora el taller musical Àtic.
Fènix porta a Solsona l'exposició sensibilitzadora «Mocadors al vent»
Societat
Divendres, 8 de novembre a les 7 de la tarda al saló de les Homilies d'Organyà (Biblioteca Carles Morató)
ARA A PORTADA
-
Societat El Solsonès rebrà 851.500 euros en subvencions per al manteniment de camins municipals de muntanya Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona celebrarà la vuitena edició dels Reconeixements Empresarials el 8 d'octubre Ramon Estany Montanyà
-
-
Cultura i Mitjans Artur Blasco i Pol Estrada compartiran escenari al directe del podcast «Llegir» a Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Antonio Darias s'endú el primer premi del concurs de pintura ràpida de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
05 de novembre de 2019 a
les 21:19
Et pot interessar
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys impulsa obres de millora a l’espai públic aquest setembre
-
Societat
Solsona convoca dues places per reforçar els projectes de dinamització comercial i de suport a les empreses
-
Societat
Caminada i pedalada de Solsona a Sant Esteve d’Olius per promocionar una mobilitat segura i sostenible
-
Societat
Més d’una vintena d’activitats amb novetats aquest curs per a la gent gran de Solsona
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys inicia la renovació del clavegueram amb fons de la Diputació de Lleida
-
Societat
Reviu la Roba impulsa una quarta edició a la tardor amb recollida i mercat d'intercanvi
