GiGa inicia a finals d’aquest mes els Grups d’Ajuda Mútua per a familiars i cuidadors de persones que pateixen una malaltia neurodegenerativa (Alzheimer, Parkinson, Esclerosi Múltiple, etc) o dany cerebral adquirit a causa d’un ictus, traumatisme cranioencefàlic o tumor cerebral, entre d’altres.
Els Grups d’Ajuda Mútua són reunions de familiars per compartir experiències, dubtes, sentiments, pors, amb la idea d’alleugerir la intensitat dels sentiments i tensions de la seva situació.
Es tracta d’espais de trobada de persones amb una problemàtica comuna, conduïts per la neuropsicòloga de GiGa, que pretenen donar recolzament emocional i funcional, resolent dubtes, oferint informacions pràctiques i compartint experiències pròpies entre els seus membres.
Van adreçats a familiars i cuidadors de persones amb malalties neurodegeneratives o dany cerebral adquirit.
A partir del dia 27 de març s’iniciaran dos Grups d’Ajuda Mútua que tindran una freqüència quinzenal i es reuniran, el primer, el dilluns a 2/4 de 5 de manera presencial a la seu de l’associació i el segon, el dimecres (inici el 29) a 1/4 de 7 de forma telemàtica a través de la plataforma de telemedicina GiGa. Tindran una durada aproximada de 1 hora per sessió. L’únic requisit per participar-hi és fer-se soci de GiGa. Si voleu més informació o esteu interessats a apuntar-vos-hi podeu contactar amb GiGa per telèfon al 873 45 41 06 o 621 190 677, per correu electrònic a gigacatcentral@gmail.com o passar pel local de l’associació a la Plaça de les Moreres, 2, baixos.
GiGa posa en marxa els Grups d’Ajuda Mútua per a familiars i cuidadors de persones amb disfuncions cognitives
ARA A PORTADA
-
-
La brigada municipal de Solsona es reforça amb sis nous efectius contractats amb plans d’ocupació Redacció
-
-
El Solsonès celebrarà la 22a Fira del Trumfo i la Tòfona de Catalunya els dies 7 i 8 de març amb rècord d’expositors Redacció
-
L’Ajuntament de Solsona convoca dues places per a les àrees de Medi Ambient i Desenvolupament Local Redacció
Publicat el
15 de març de 2023 a
les 17:28
Actualitzat el
15 de març de 2023 a les
17:31
Et pot interessar
-
Societat
Territori de Masies impulsa una campanya de mecenatge per posar en marxar un obrador i un molí fariner
-
Societat
L’Amisol dona suport a una iniciativa històrica per evitar que els serveis d’atenció a la discapacitat es converteixin en un negoci
-
Societat
Envellir als pobles disseminats
-
Societat
El Sermó del Carnaval infantil de Solsona 2026
-
Societat
La tropa de l'exposició de fotografies del Carnaval de Solsona
-
Societat
Projecten a Biosca un camping de cabanes de fusta al mig del bosc
