GiGa inicia a finals d’aquest mes els Grups d’Ajuda Mútua per a familiars i cuidadors de persones que pateixen una malaltia neurodegenerativa (Alzheimer, Parkinson, Esclerosi Múltiple, etc) o dany cerebral adquirit a causa d’un ictus, traumatisme cranioencefàlic o tumor cerebral, entre d’altres.
Els Grups d’Ajuda Mútua són reunions de familiars per compartir experiències, dubtes, sentiments, pors, amb la idea d’alleugerir la intensitat dels sentiments i tensions de la seva situació.
Es tracta d’espais de trobada de persones amb una problemàtica comuna, conduïts per la neuropsicòloga de GiGa, que pretenen donar recolzament emocional i funcional, resolent dubtes, oferint informacions pràctiques i compartint experiències pròpies entre els seus membres.
Van adreçats a familiars i cuidadors de persones amb malalties neurodegeneratives o dany cerebral adquirit.
A partir del dia 27 de març s’iniciaran dos Grups d’Ajuda Mútua que tindran una freqüència quinzenal i es reuniran, el primer, el dilluns a 2/4 de 5 de manera presencial a la seu de l’associació i el segon, el dimecres (inici el 29) a 1/4 de 7 de forma telemàtica a través de la plataforma de telemedicina GiGa. Tindran una durada aproximada de 1 hora per sessió. L’únic requisit per participar-hi és fer-se soci de GiGa. Si voleu més informació o esteu interessats a apuntar-vos-hi podeu contactar amb GiGa per telèfon al 873 45 41 06 o 621 190 677, per correu electrònic a gigacatcentral@gmail.com o passar pel local de l’associació a la Plaça de les Moreres, 2, baixos.
GiGa posa en marxa els Grups d’Ajuda Mútua per a familiars i cuidadors de persones amb disfuncions cognitives
Societat
ARA A PORTADA
-
Esports El cros escolar arrenca amb força al Solsonès: més de 100 joves atletes es citen a Llobera Ramon Estany Montanyà
-
Societat La diòcesi de Solsona, reconeguda amb els «Premios Iglesia Sostenible 2026» Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat Expectativa pels nous ajuts per rehabilitar i millorar els habitatges del nucli antic de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Maria Callís apropa l’obra de Clementina Arderiu a la biblioteca Carles Morató de Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
15 de març de 2023 a
les 17:28
Actualitzat el
15 de març de 2023 a les
17:31
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès continua impulsant el Pla d’Envelliment Personal amb noves xerrades i tallers oberts a la ciutadania
-
Societat
El Solsonès ret homenatge als seus docents amb una bona dosi d'humor i confidències
-
Societat
El nucli antic de Solsona suma un nou comerç de proximitat
-
Societat
Solsona se suma a la XV Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer amb el lema «Menja sa i mou-te»
-
Societat
«Per nosaltres és essencial treballar amb les famílies, entenent que son el pilar fonamental de les seves criatures»
-
Societat
Càritas fa una crida a enderrocar els «murs invisibles» de la pobresa amb la nova exposició «La llar de les absències»
