ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2020 a
les 20:01
Fa pocs dies a causa de la Covid-19 l'ajuntament de Sant Llorenç de Morunys va haver de prendre la decisió de tancar el punt d'emergència per evitar que es convertís en un punt de contagis. Aquest diumenge, però, els responsables municipals s'han trobat amb l'equipament amb un estat lamentable, amb bosses de brossa i deixalles acumulades. El consistori ha advertit que investigarà els autors i iniciarà els expedients sancionadors, i ha recordat alhora que aquests dies tothom ha d'estar a casa i pot fer correctament el Porta a Porta.
Escull Solsona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El PLATER centra el debat a Solsona amb una participació massiva i crítiques al model de desplegament renovable
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
