ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2020 a
les 20:01
Fa pocs dies a causa de la Covid-19 l'ajuntament de Sant Llorenç de Morunys va haver de prendre la decisió de tancar el punt d'emergència per evitar que es convertís en un punt de contagis. Aquest diumenge, però, els responsables municipals s'han trobat amb l'equipament amb un estat lamentable, amb bosses de brossa i deixalles acumulades. El consistori ha advertit que investigarà els autors i iniciarà els expedients sancionadors, i ha recordat alhora que aquests dies tothom ha d'estar a casa i pot fer correctament el Porta a Porta.
Escull Solsona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Solsona es proposa optar als ajuts per impulsar l'activitat comercial local
-
Societat
Organitzen un taller de cuina i convivència destinat a joves estudiants
-
Societat
Solsona dona el tret de sortida a la festa de la Cabana d'en Geli amb música, jocs i un sopar popular
-
Societat
El molí fariner cooperatiu de Territori de Masies arrenca després de rebre 123 aportacions
-
Societat
Sant Climenç de Pinell es prepara per celebrar la Festa Major de Sant Joan 2026
-
Societat
Les persones grans podran sol·licitar des de l'1 de juliol ajuts per adequar els seus habitatges
