El departament de Salut posarà en marxa el proper dilluns la campanya de vacunació contra la grip i situa com un dels principals objectius d'enguany incrementar la cobertura entre les dones embarassades. Només un 3% aproximadament de les gestants es vacuna contra la grip a Catalunya, molt lluny de la cobertura de la tos ferina, que supera el 80%.
Els responsables de Salut Pública subratllen la importància per a les dones embarassades de vacunar-se per evitar complicacions en l'embaràs i protegir tant la mare com el nadó. Altres objectius de la campanya és incrementar la vacunació entre les persones amb problemes crònics de salut i condicions de risc i mantenir la cobertura en els majors de 65 anys, així com millorar-la entre els grups de 60 a 65 anys.
Com a novetat, les més de 3.000 farmàcies catalanes s'implicaran en la campanya impulsant la vacunació dels grups de risc i entre els seus professionals.
La campanya de vacunació de la grip comença dilluns
Societat
Salut s'ha marcat com a principal objectiu arribar a les dones embarassades
ARA A PORTADA
-
Societat Expectativa pels nous ajuts per rehabilitar i millorar els habitatges del nucli antic de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Successos Una fuita d'aigua en un pis de Solsona provoca un ensurt a l'avinguda Cardenal Tarancón Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans El Carnaval de Solsona convoca una reunió de socis i de la 69ena per començar a preparar l’edició del 2027 Ramon Estany Montanyà
-
-
Publicat el
19 d’octubre de 2017 a
les 11:14
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès ret homenatge als seus docents amb una bona dosi d'humor i confidències
-
Societat
El nucli antic de Solsona suma un nou comerç de proximitat
-
Societat
Solsona se suma a la XV Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer amb el lema «Menja sa i mou-te»
-
Societat
«Per nosaltres és essencial treballar amb les famílies, entenent que son el pilar fonamental de les seves criatures»
-
Societat
Càritas fa una crida a enderrocar els «murs invisibles» de la pobresa amb la nova exposició «La llar de les absències»
-
Societat
El CDIAP del Solsonès celebra 20 anys alertant del col·lapse del servei i reclamant més recursos
