"Quan ens van encarregar la catifa, sabíem que era per la reina, però no per què concretament". Són declaracions de la directora de Tèxtil Olius, Virginie Tissot, al programa Versió RAC1. La comanda és per l'enterrament d'Elisabet II, després de la seva mort amb 96 anys aquest dijous. No ha transcendit encara la data de l'esdeveniment, tot i que sembla que se celebrarà el 18 o el 19 de setembre.
La catifa de Tèxtil Olius és de color vermell, de llana en la seva totalitat i està feta a mida. És 100% natural, el qual, juntament amb el seu gruix, eleva el seu preu de manera molt considerable. "Sabíem que era per al Palau Reial, però no que era pel funeral", ha explicat Tissot a RAC1.
Amb la mort de la monarca, ara s'activa l'Operació London Bridge, que contempla tots els passos que caldrà seguir a partir d'ara. En un primer moment, per a translladar el cos a Londres des de la residència escocessa de Balmoral, es durà a terme l'Operació Unicorn.
La catifa per on passarà el fèretre d'Elisabet II serà fabricada al Solsonès
Tèxtil Olius ha rebut aquest encàrrec especial
Ara a portada
Publicat el 09 de setembre de 2022 a les 16:27
Et pot interessar
-
Societat L’Ajuntament de Solsona convoca dues places de taquiller/a per a les piscines municipals
-
Societat Dol al bisbat de Solsona per la mort del Papa Francesc
-
Societat La caminada popular de Pinell de Solsonès d'aquest any serà una circular de 12 km amb principi i final a la parròquia de Sallent
-
Societat Rescaten l'ocupant d'un vehicle que ha caigut al riu a Navès