Es tracta d’operacions ordinàries de manteniment dels diferents òrgans de desguàs que es duran a terme entre les 10 del matí i les dues del migdia. El cabal màxim puntual serà de 10 metres cúbics per segon, per la qual cosa el grau d’afectació serà mínim.
Amb tot, el Departament d’Interior recomana als municipis de Guixers, Navès, Lladurs i Olius, per on transcorren les aigües avall del pantà de la Llosa, que evitin els accessos a la llera, punts baixos, guals i creuaments de riu a nivell per possibles fluctuacions sobtades del nivell del riu.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’octubre de 2022 a
les 16:34
Actualitzat el
18 d’octubre de 2022 a les
16:53
Et pot interessar
-
Societat Territori de Masies presenta a Calaf el projecte del seu obrador cooperatiu de farines ecològiques
-
Societat
Riner aprova el pla de prevenció d'incendis forestals
-
Societat
Comencen les primeres sortides del curs de l’Escola Arrels II
-
Societat
El Solsonès acollirà una jornada sobre experiències personals de pacients per avançar cap a una atenció sanitària més humana i propera
-
Societat
Solsona posa el focus en la soledat no desitjada en els actes del Dia mundial de la salut mental
-
Societat
Un segle de somriures: Maria Arau arriba als 100 anys envoltada d'estimació a la Residència La Vall
