
Foto: Ramón Estany
En una renyida competició retransmesa en directe per Mick Speaker, els participants, equipats tant sols amb un ganivet Pallarès, van competir per veure qui obtenia més trumfos pelats.

Foto: Ramón Estany
La normativa del concurs és molt senzilla: els trumfos s’han de pelar de manera que quedin ben nets i sense ulls. Les peles dels trumfos resten del pes net. Si hi ha alguna resta de pela o algun ull no s’ha tret, el pes del trumfo també es resta del pes net.

Foto: Ramón Estany
Un cop disputada la final, el tercer lloc ha estat per Ferràn Vilaginés, amb 500 grams. El segon lloc ha estat per Isidre Canal, amb 720 grams, i el primer lloc, per un assidu de cada any al concurs i que s'havia quedat sovint a les portes del primer lloc, el Miquel Pallarès, un firaire que va fer la marca de 820 grams.
Els premis, consistents en lots de productes de la Fira, van ser entregats pel director de Solsonès Fires, Joan Codina.
[h3]Repàs als concursos de pelar trumfos dels anys anteriors[/h3]
[noticia]32275[/noticia]
[noticia]29096[/noticia]
[noticia]25383[/noticia]
[noticia]21980[/noticia]
[noticia]10638[/noticia]
[noticia]6861[/noticia]