Fènix presenta, per la Fira de Sant Isidre, una nova edició de punts de llibre, creats per l’artista plàstica Aurembiaix Sabatè nascuda a Bell-lloc d’Urgell (1980) i fincada a Solsona.
La seva obra «Ploma de paó» ,que plasma en els punts de llibre d’aquest any, «son obres inspirades en la història mitològica de la resurrecció de l'au fènix. La maduració d'aquest procés de mort i de vida». Tal i com ho defineix la pròpia autora i concreta : «Les plomes que cauen de l'au, per a després ressorgir de les seves cendres, símbol de resiliència i transformació d'un vell patró per esdevenir quelcom més autèntic, la metàfora que ens convida a saber deixar-se anar en qualsevol procés».
Per la creació dels punts de llibre, utilitza la tècnica de gravat sobre paper artesà fet a mà, i il·luminat amb aquarel·les metal·litzades.
El simbolisme de l’obra plàstica d’Aurembiaix Sabaté està carregat d’idees, bellesa i continguts poètics, i, a la vegada, partint com parteix de l’observació del natural, és també un simbolisme ben viu. Amb preferència per la pintura i el gravat sobre suports diversos, l’artista està interessada en el diàleg dels éssers humans amb el medi tant des del punt de vista cognitiu com espiritual.
Els punts de llibre estaran disponibles a l’estand de l’associació Fènix a la Fira de Sant Isidre de Solsona.
ARA A PORTADA
-
Francesc Ester, nou president de l'associació d'amigues i amics del Cine París de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
La màquina escombradora del servei de neteja de Solsona s'avaria a la Plaça de Sant Joan Ramon Estany Montanyà
-
-
Solsona porta al Ple la cessió d’un solar per construir habitatge de protecció oficial al carrer d’Antoni Gaudí Redacció
-
Publicat el
08 de maig de 2023 a
les 13:24
Actualitzat el
10 de maig de 2023 a les
14:35
Et pot interessar
-
Societat
El Centre Sanitari del Solsonès promou dues caminades pel Dia Mundial de l’Activitat Física
-
Societat
L’arbrat urbà: una inversió verda per al futur de les nostres ciutats
-
Societat
Neix «EL NIU» un projecte de llar de criança a Solsona
-
Societat
La Fura celebra 20 anys
-
Societat
Dos establiments de Solsona aconsegueixen els nous «Soletes» de la Guia Repsol
-
Societat
Gran participació en el Dia de la Gent Gran de Riner
