Joan Josep Omella ha demanat respecte per la intimitat de Xavier Novell davant l'anunci de la seva renúncia com a bisbe de Solsona i ha considerat que alguns mitjans són "molt poc respectuosos". El cardenal arquebisbe de Barcelona ho ha dit en una entrevista a Ràdio Estel, on ha indicat que Novell "sap per què ha renunciat" i s'ha mostrat confiat que ho dirà "quan sigui el moment".
El cardenal ha lamentat la resposta mediàtica a l'afer i ha considerat que hi ha programes "que es basen en el morbo però que malauradament tenen audiència, quan els que l'haurien de tenir són els que es basen en a formació i la informació recta i objectiva".
D'altra banda, Omella també ha opinat sobre la pròxima taula de diàleg entre el govern estatal i el de la Generalitat, tot recordant el missatge del papa Francesc segons el qual Espanya ha de reconciliar-se amb la seva història". "Tenim moltes ferides mal assumides", ha indicat. "De vegades no escoltem prou i convertim el diàleg en una mena de monòleg", ha afegit.
Omella demana respecte per la intimitat de Novell i acusa alguns mitjans de ser morbosos
El cardenal recorda el missatge de reconciliació del papa Francesc en l'avantsala de la taula de diàleg
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2021 a les 19:36
Et pot interessar
-
Societat La Festa Major de Torà recuperarà la Baixada d'andròmines
-
Societat El Servei Enllaç d'Amisol porta set anys inserint persones a empreses de la comarca
-
Societat Solsona FM convoca «L’estiu dels 20», un concurs estival per commemorar l’aniversari de la ràdio
-
Societat El barri del Camp del Molí es vestirà de festa aquest cap de setmana
-
Societat Clariana de Cardener, primer municipi del Solsonès que renuncia a la Banca Mòbil
-
Societat Al Solsonès, podrien tancar 8 de les 9 carnisseries i xarcuteries existents