Passa la nit a la Catedral i rebenta el calaix de les almoïnes

Societat

Publicat el 03 d’octubre de 2013 a les 09:20
Els lladres es van emportar la recaptació dels llums d ela Catedral Foto: Ramon Estany

La Catedral de Solsona està patint les darreres setmanes una sèrie de petits robatoris, segons ha pogut saber NacióSolsona de fonts properes.
L'incident més recent i greu es va produir el propassat dissabte a la nit, en què, suposadament, un o uns individus es van amagar a dins a la Catedral i van esperar a que es tanquessin les portes al vespre, per poder actuar amb  total impunitat. El modus operandi va ser obrir a cops la caixa de l'interruptor de les llums de la Catedral per a les visites turístiques, per apropiar-se de la recaptació. Un cop fet això, sembla ser que l'autor o autors van trobar la manera de sortir del temple sense ser descoberts.
Aquest no ha estat l'únic incident a la Catedral, doncs, també fa uns dies, per la Festa Major, algú va fer malbé la caixeta de les almoïnes pels ciris a la Capella de la Mercè, per emportar-se la xavalla, in incident que s'està repetint també amb la resta de caixes d'almoïnes.
Escull Solsona com la teva font preferida de Google