ARA A PORTADA
Publicat el
18 de novembre de 2019 a
les 21:43
Actualitzat el
20 de novembre de 2019 a les
08:02
El Centre Excursionista del Solsonès ha fet un donatiu de 500,27 euros corresponents a la darrera cursa de Passos de Gegant destinat al Rebost Solidari del Solsonès.
Han fet el lliurament del taló a l’alcalde de Solsona, David Rodríguez, el president de l’entitat, Jesús Guitart, acompanyat del vocal Valentí Pujals.
Et pot interessar
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El PLATER centra el debat a Solsona amb una participació massiva i crítiques al model de desplegament renovable
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
