Diumenge passat al matí va tenir lloc una campanya de donació de sang a Sant Llorenç de Morunys. De les 60 persones que es van apropar a la campanya, 7 no en van poder donar per diversos motius mentre que dels 53, 3 eren nous donants.
El Banc de Sang i Teixits, l’Associació de Donants de Sang del Solsonès i l’Ajuntament de Sant Llorenç agraeixen la solidaritat dels donants, que permetrà que 159 pacients se’n puguin beneficiar.
El Banc de Sang fa una crida a participar als acaptes ja que durant l’estiu baixen les donacions. De les 1.100 donacions diàries que fan falta es preveu recollir-ne menys de la meitat. Recorden que les necessitats hospitalàries continuen amb un volum similar o fins i tot superior que la resta de l’any i és per això que emplacen la ciutadania a fer aquest gest solidari.
ARA A PORTADA
-
Troben el cos sense vida de l'home de 80 anys que buscaven a Pinós des de dilluns a la tarda Ramon Estany Montanyà
-
El Solsonès impulsa una nova edició del «Sant i Sidra» amb música en directe i gastronomia local Redacció
-
La Fira de Sant Isidre creix fins als 140 expositors, més d’un 10 per cent més que l’any passat Redacció
-
Aquesta Fira de Sant Isidre s'estrena al Teatre Comarcal «Sopar de Nadal», una comèdia solsonina Redacció
-
Publicat el
09 d’agost de 2022 a
les 16:08
Et pot interessar
-
Societat
Nou alumnes de l'Institut de Solsona s'han classificat entre el 4 per cent millor a la prova Cangur 2026
-
Societat
Manifest dels treballadors i treballadores de l'Institut Francesc Ribalta de Solsona
-
Societat
L'habitatge digne centra un podcast en directe aquest 15 de maig a Solsona
-
Societat
Solsonès amb Palestina promou una campanya de boicot a la farmacèutica israeliana Teva
-
Societat
Mans Unides de Solsona celebra una gran tarda de ball solidari
-
Societat
Arriba a Solsona i el Solsonès una caravana d’educació sexual i afectiva per a totes les edats
