S'ha portat a terme la millora de la instal·lació elèctrica i de l'eficiència energètica de l'enllumenat al Port del Comte
Societat
El consistori denuncia sabotatges i atacs vandàlics a les instal·lacions
ARA A PORTADA
-
-
Societat La 6a Solsoterra presenta una vintena llarga d’activitats al centre de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Obert el termini de sol·licitud d’assessoraments especialitzats per a les empreses de Solsona i Cardona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona convoca dues sessions informatives sobre els nous ajuts per a rehabilitar habitatges del nucli antic Ramon Estany Montanyà
-
Societat La Policia Local de Solsona recupera la seva festa amb el reconeixement a actuacions destacades dels agents Ramon Estany Montanyà
Publicat el
08 de gener de 2021 a
les 21:57
Un dels reptes del Consistori de la Coma i la Pedra és portar a terme el Pla de millores de la infraestructura elèctrica de tot el Municipi i fer-la més eficient en un termini de 4 anys.
De les primeres actuacions planificades ha estat la millora de la instal·lació elèctrica a la urbanització del Port del Comte que es troba en una situació que es pot qualificar de greu: envelliment de la xarxa elèctrica, falta de cablejat elèctric en molts dels carrers, deteriorament de punts de llum, i elmal estat dels punts de subministrament i la seva manipulació per persones no autoritzades.
En aquest sentit, i en base a l’informe justificatiu de l’estat de la instal·lació d’enllumenat fet per una empresa independent s’han reforçat les actuacions d’ emergència fetes fins ara, amb un pla de millora per donar solucions definitives a algunes zones de la Urbanització.
Durant el mes de desembre –caps de setmana inclosos- s‘ha rehabilitat l’enllumenat públic per augmentar-ne la fiabilitat i la seguretat, i reduir-ne el consum energètic a les zones del carrer Fornet (22 fanals), de l Avinguda del Port del Comte, (substitució de connexions i adequació del quadre general), la zona de pujada de l’Hostal (fanals, connexions internes i quadre), i la zona de la Clota (adequació quadre)
L'import destinat a aquestes reparacions i millores ha estat de 62.179,00€.
Tot i l’esforç fet per avançar les actuacions, s’han tornat a produir diversos sabotatges a les instal·lacions elèctriques, que ja han estat denunciats i degudament documentats a les
autoritats competents per a la seva investigació.
Aquest Consistori condemna novament els actes vandàlics i d’assetjament que es produeixen al Port del Comte i que perjudiquen no només a l‘Ajuntament, sinó també als veïns, que és el més greu.
Et pot interessar
-
Societat
Solsona convoca les tardes de jocs de taula en família
-
Societat
Solsona treu a concurs tres places per a Tresoreria, equipaments culturals i Escola de Música
-
Societat
Guixers dóna el darrer comiat a Joan Colell Solé
-
Societat
Un nou equip de raigs X al Zoo del Pirineu permet diagnosticar fauna salvatge ferida sense haver-la de traslladar
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès ja executa diverses actuacions de millora de camins de la comarca
-
Societat
L’Hospitalitat de Lourdes celebra la seva trobada anual al Santuari del Miracle de Solsona
