L'empresa Aqualogy implantarà un pilot de telelectura mitjançant el sistema de VHF a Solsona. L'objectiu del consistori amb aquesta iniciativa és apostar per aquesta tecnologia per poder obtenir una lectura d'aquells comptadors que actualment es troben a l'interior dels habitatges i abordar la renovació del parc de comptadors.
Aquest sistema permetrà, a més, reduir temps en la presa de lectures i donar un millor servei als abonats, en poder disposar de la informació del seu consum i controlar els seus sobreconsums en temps real.
D'aquesta manera, Aqualogy consolida la seva presència en aquest municipi, on el passat mes de setembre va implantar el sistema de BPO comercial, per a una millor gestió de la facturació i atenció als abonats del municipi.
L'esmentat servei va ser adjudicat a aquesta empresa per 28.103 euros sense iva i 5.901,63 euros d'IVA. a travès d'un procediment negociat sense publicitat a tres empreses.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de gener de 2015 a les 17:29
Actualitzat el 04 de gener de 2015 a les 17:38
Et pot interessar
-
Societat Canalda celebra els 25 anys de la Comissió Cultural
-
Societat Solsona organitza un nou curs de taitxí per treballar l’equilibri físic i mental
-
Societat Arriba a Solsona l'exposició «Destí Igualtat»
-
Societat L'embassament de la Llosa del Cavall perd més d'un 10% de capacitat des de la seva construcció
-
Societat Una caminada i una pedalada des de Solsona culminaran diumenge amb una observació del sol a Lladurs
-
Societat Tardeo amb DJ i food truck amb productes de proximitat, principals novetats de la Festa Major de Montraveta