Solsona convoca les tardes de jocs de taula en família

Societat

La regidoria d'Infància enceta una nova temporada de tardes de jocs de taula en família a la biblioteca. És una activitat gratuïta conduïda per la Bego especialment pensada per a famílies amb infants d'entre 6 i 14 anys

Publicat el 03 d’octubre de 2026 a les 07:33

Les tardes de jocs de taula en família són una proposta gratuïta que la regidoria d'Infància programa periòdicament en diumenge per a les famílies amb fills especialment d’entre 6 i 14 anys –cal que vagin acompanyats d’almenys una persona adulta, sobretot els menors de 12 anys. S'hi aprenen jocs fàcils i de tot tipus: cooperatius, competitius, de memòria, lògica i estratègia.

Com sempre, dinamitza l'activitat Begonya Gaya i Farré, “la Bego”, llicenciada en Psicologia i mestra en educació infantil i primària. Ella concep el joc com un espai compartit de diversió, cohesió, complicitat i alegria i, alhora, com un recurs d’aprenentatge. “Els jocs de taula són una gran eina per aprendre a millorar les nostres habilitats socials, aprendre dels altres, a gestionar les emocions i a enriquir l’empatia”, explica.

  • 04/10/2026
  • de 17:00 a 19:00
  • Saló de les Homilies d'Organyà de la biblioteca Carles Morató
Escull Solsona com la teva font preferida de Google