En la darrera assemblea de la Comissió Canalda 1.100 anys del 28 de maig es va acordar fer la caminada de Canalda aquest 2022. Aquesta activitat vol ser un reconeixement i homenatge a qui va ser president de la Comissió durant més de vint anys. El Ramon ens va deixar a finals del 2021.
Segons explica el diari digital Kanavita, el recorregut resseguirà els camins que tant havia trepitjat el Ramon i que tant estimava. Sortirem de l’església de Sant Julià de Canalda per pujar fins al peu de la Roca i resseguir-la de cap a cap tot passant per les coves dels Moros, les esplugues de ca l’Andreu i ca la Rita. Pujarem a l’espluga Gràtines i farem parada a la Borda on prendrem un bon esmorzar.
A partir d’aquí hi haurà dues opcions, la fàcil que baixarà a Cavallera i la moderada que pujarà al puig Sobirà. La de Cavallera passarà per la capella de Sant Martí i retornarà a Canalda per la Creueta. La moderada després de fer els dos cims del puig Sobirà baixarà cap a les Credes, traurà el cap als Colls, baixarà cap a les Saleres i Canalda per la mateixa Creueta.
Com era habitual a les caminades de Canalda, a més de l’esmorzar i altres avituallaments es donarà un llibret i un record als participants. Apunteu-vos la data a l'agenda: diumenge, 18 de setembre de 2022.
Amb aquesta activitat volem donar a conèixer una part del paisatge canaldenc i fer un merescut homenatge al Ramon Pujantell, a qui durant més de vuitanta anys va trescar per aquestes terres i ens va ensenyar molts dels seus racons i atractius.
Torna la caminada de Canalda
Societat
Diumenge, 18 de setembre, resseguirà els camins del Ramon de Cavallera
ARA A PORTADA
-
Societat Sant Llorenç de Morunys urgeix a resoldre la inestabilitat del servei sanitari local Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Centre Sanitari del Solsonès estrena un nou ascensor amb més capacitat Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona exposa públicament les bases dels nous ajuts del Pla de barris per a rehabilitar habitatges Ramon Estany Montanyà
-
Societat La Vall d’Ora reuneix la Festa Major en una sola jornada per alerta d’incendi forestal Ramon Estany Montanyà
-
Successos Un llamp origina un foc forestal a Odèn i activa sis unitats terrestres i un recurs aeri Ramon Estany Montanyà
Publicat el
01 de juny de 2022 a
les 21:11
Actualitzat el
02 de juny de 2022 a les
13:06
Et pot interessar
-
Societat
L'Observatori Astronòmic de Castelltallat acull la 2a edició del ViuFest: salut, ioga i natura sota les estrelles
-
Societat
Consells comarcals, municipis i entitats reclamen la retirada del Plater i aturada immediata dels projectes de renovables a Catalunya
-
Societat
Torà commemora el centenari d’Antonio Simó Tarrés amb un reconeixement institucional
-
Societat
Triple empat i emoció fins al final al Concurs de Gossos d’Atura d’Odèn
-
Societat
El Solsonès estrena «El Bressol», un espai de criança per a pares i infants de 0 a 3 anys
-
Societat
Una vintena de pelegrins arriben a peu al Santuari del Miracle amb l’inici de la Festa Major
