Fígols i Alinyà (ACN).- Els Bombers de la Generalitat i els Mossos d'Esquadra han trobat cap a les set de la tarda el segon boletaire desaparegut a la muntanya d'Alinyà en cinc dies, en terme de Fígols i Alinyà (Alt Urgell). El primer, que es va perdre dimecres passat, no s'ha trobat i s'ha abandonat la cerca. El boletaire que ha estat trobat s'havia perdut aquest mateix dilluns. Es tracta d'un home de 65 anys que es trobava amb un grup de companys. Quan el grup l'ha trobat a faltar ha intentat contactar-hi per telèfon sense èxit, i ha denunciat la desaparició als serveis d'emergència.
Es tracta del segon boletaire desaparegut a la zona després que el dimecres passat es perdés el rastre d'un home de 70 anys i la recerca del qual es va suspendre aquest diumenge al vespre després de no obtenir resultats positius.
En el dispositiu per localitzar el boletaire desaparegut aquest dilluns, han participat sis dotacions dels Bombers de la Generalitat, un helicòpter amb el Grup de Recolzament d'Actuacions Espacials (GRAE) i la unitat canina, a més dels Mossos d'Esquadra.
Troben el segon boletaire desaparegut a la muntanya d'Alinyà
Societat
Els equips de rescat l'han localitzat en bon estat de salut cap a les set de la tarda
ARA A PORTADA
-
Esports El bon joc i l'emoció tornen al camp de futbol de Solsona Ramon Estany Montanyà | Eugeni Barniol Estany
-
Societat Solsona col·loca desfibril·ladors externs als polígons industrials i amplia la cobertura per a emergències cardíaques Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Solsona constata l’acollida massiva de la sisena edició de contes als barris i consolida l’afluència familiar Ramon Estany Montanyà
-
-
Cultura i Mitjans Cases Altes reuneix 130 persones a L’Espontani en la seva quarta edició, la més concorreguda fins ara Ramon Estany Montanyà
Publicat el
28 de setembre de 2015 a
les 20:07
Et pot interessar
-
Societat
Micropobles catalans adverteixen d’una aturada possible per la incorporació de secretaris-interventors nous
-
Societat
El Solsonès busca una solució per la sanitat a la Vall de Lord
-
Societat
Arrenca la mitja veda de caça al Solsonès amb restriccions de captures i controls sobre les poblacions
-
Societat Odèn entra a la Denominació d'Origen Catalunya amb reconeixement vinícola
-
Societat
Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys: protesta davant el consultori per exigir atenció sanitària adequada
