La Marató de Sang de Solsona s'h iniciat amb bon ritme, i a la una del migdia vorejava el centenar de donacions efectives. El tret de sortida de la jornada solidària l'han donat les autoritats locals i comarcals així com representants de les entitats organitzadores i col.laboradores.
Khaled Katib, promotor del Banc de sang, ha manifestat que espera que sigui una jornada de gran èxit que faci arribar Solsona al primer lloc.
Per la seva part, Miquel Arnau, president de l'Associació de donants del Solsonès ha desitjat poder superar les xifres de l'any passat. Albert Muntada, en representació del Consell Comarcal, ha recordat que s'ha volgut implicar al màxim tots els municipis de la comarca. Joan Casals, vicari general del Bisbat de Solsona, ha felicitat l'organització de la Marató de Sang, per que un acte d'aquest tipus dignifica la societat per que les persones es donen als altres.
Per la seva part, l'alcalde de Solsona, David Rodríguez destacà que després de només un any d'existència, ja es nota la bona feina de l'Associació de Donants del Solsonès.
Amb una exhibició de trabucaires s'ha donat el tret de sortida a la Marató, als volts de les 10 del matí, quan ja una desena de persones ja estaven a punt de donar sang. Al llarg del matí, hi ha hagut activitats per als petits i grnas, servei de guarderia - ludoteca gratuïta (Creu Roja del Solsonès), Concurs de dibuix de la Marató (escoles i llars d’infants de Solsona), Tallers infantils: "Fes-te bomber a la Marató", "Fes-te mosso a la Marató", "Fes-te policia a la Marató" (Bombers de Solsona, Mossos d'Esquadra i Policia Local), Exhibició gegantera (Colla Gegantera del Carnaval de Solsona - Associació de Festes Carnaval Solsona) i Taller per a la mainada (Agrupament Esplai Riallera).
ARA A PORTADA
-
-
Societat La diòcesi de Solsona, reconeguda amb els «Premios Iglesia Sostenible 2026» Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat Expectativa pels nous ajuts per rehabilitar i millorar els habitatges del nucli antic de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Maria Callís apropa l’obra de Clementina Arderiu a la biblioteca Carles Morató de Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
12 de juny de 2011 a
les 09:07
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès continua impulsant el Pla d’Envelliment Personal amb noves xerrades i tallers oberts a la ciutadania
-
Societat
El Solsonès ret homenatge als seus docents amb una bona dosi d'humor i confidències
-
Societat
El nucli antic de Solsona suma un nou comerç de proximitat
-
Societat
Solsona se suma a la XV Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer amb el lema «Menja sa i mou-te»
-
Societat
«Per nosaltres és essencial treballar amb les famílies, entenent que son el pilar fonamental de les seves criatures»
-
Societat
Càritas fa una crida a enderrocar els «murs invisibles» de la pobresa amb la nova exposició «La llar de les absències»
