Aquest dimarts al matí hi ha hagut un ensurt a causa de l'estat de la carretera. Cap a les 9 del matí, un vehicle que es dirigia a Solsona per la C-149 a l'alçada de la Torregassa ha sortit de la via a causa del gel de la carretera.
Immediatament s'hi han traslladat efectius dels bombers i dels mossos per auxiliar al conductor i passatgers del vehicle, que afortunadament han sortit il·lesos.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de febrer de 2018 a
les 21:08
Actualitzat el
27 de febrer de 2018 a les
21:11
Et pot interessar
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El PLATER centra el debat a Solsona amb una participació massiva i crítiques al model de desplegament renovable
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
