Aquest dimarts al matí hi ha hagut un ensurt a causa de l'estat de la carretera. Cap a les 9 del matí, un vehicle que es dirigia a Solsona per la C-149 a l'alçada de la Torregassa ha sortit de la via a causa del gel de la carretera.
Immediatament s'hi han traslladat efectius dels bombers i dels mossos per auxiliar al conductor i passatgers del vehicle, que afortunadament han sortit il·lesos.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de febrer de 2018 a
les 21:08
Actualitzat el
27 de febrer de 2018 a les
21:11
Et pot interessar
-
Societat
Més d’una seixantena d’estudiants del Solsonès participen a la Fira FormaOcupa de Lleida
-
Societat
El Consell Comarcal treu a concurs una plaça de SAT i la de tècnic d'ensenyament
-
Societat
Oliana promourà l'envelliment actiu a través d'una «app» i amb l'obertura d'un casal cívic intergeneracional
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys posa el fil a l'agulla en el manteniment de diferents punts del municipi
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova edició del cicle «Paternitat i cures» amb l’entitat EntreHomes
-
Societat
L’Associació Catalana de Municipis (ACM) visita al Solsonès els projectes vinculats a la gestió sostenible del territori
