Amb la Conferència sobre el Cat@Salut La Meva Salut, la Sra. Montserrat Padullés Guàrdia inaugurarà el 3r Trimestre del Curs Acadèmic 2015-2016 de l'Aula d'Extensió Universitària de Solsona. Serà un acte obert a tothom, dijous 7 d'abril a les 6 de la tarda i al Casal de Centre Cívic Xavier Jounou (C/ Antoni Gaudí, 2A)
El Cat@Salut La Meva Salut és un espai digital, personal i intransferible de consulta que permet a la ciutadania disposar de la seva informació personal de salut i utilitzar-la d'una forma segura i confidencial, a més de facilitar-li la realització de tràmits electrònics.
Les persones majors d’edat, per mitjà de la Cat@Salut La Meva Salut, poden accedir a les dades i a la informació més rellevant sobre la seva salut.
Una conferència sobre salut inaugurarà el 3er trimestre de l'Aula d'Extensió Universitària
Dijous 7 d'abril a les 6 de la tarda al Centre Cívic
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2016 a les 07:31
Et pot interessar
-
Societat Solsona acull la subhasta de 15.000 tones de fusta dels boscos públics de Catalunya
-
Societat Territori de Masies organitza la 1a Festa de la Coberta amb una jornada de poesia, arts visuals i cereal
-
Societat Sant Llorenç de Morunys viurà una vetllada dedicada al Mètal
-
Societat La Diputació subvencionarà activitats de Càritas Diocesana de Solsona de les anualitats 2025-2028 per un valor de 93.455 euros
-
Societat La Colla Gegantera del Carnaval de Solsona torna a recuperar la Trobada de Gegantons
-
Societat La Festa Major de Sant Esteve d'Olius estrena caminada nocturna