[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bWdRqNdzkao[/youtube]
Aquí trobareu un vídeo confeccionat pels tres ajuntaments de la Vall de Lord per potenciar un desconfinament el màxim de segur possible a la Vall.
Aquestes són les condicions en què les persones de catorze anys podran fer activitat física no professional a l'aire lliure durant l'estat d'alarma.
Es pot circular per les vies o espais d'ús públic per a la pràctica no professional de qualsevol esport individual que no requereixi contacte amb tercers i per fer passejades, una vegada al dia i durant la franja horària de 6.00 h a 23.00 h (en els municipis de menys de 5000 h), i ho poden fer les següents persones:
• Totes aquelles que vulguin fer esport individual i passejades.
• Les persones que per motius de necessitat hagin de sortir acompanyades i les persones més grans de setanta anys poden anar acompanyades d'una persona convivent d'entre 14 i 70 anys.
• Els nens i les nenes, així com l'adult responsable, complint amb el que ja han fet aquesta setmana passada.
Les persones que tinguin símptomes o estiguin en aïllament domiciliari a causa d'un diagnòstic de COVID-19, o estiguin en quarantena domiciliaria per haver estat en contacte amb alguna persona amb símptomes o diagnosticat de COVID-19, així com els residents en residències de gent gran, no podran sortir al carrer a fer esport o passejades.
Les passejades es poden fer acompanyades d'una sola persona convivent i les persones que per necessitat hagin d'anar acompanyades també podran sortir acompanyades d'una persona cuidadora.
La pràctica esportiva no professional només es podrà fer individualment, llevat aquelles persones que per necessitat hagin de sortir acompanyades que ho podran fer acompanyades d'una persona convivent o d'una persona cuidadora.
Les passejades s'han de fer fins a una distància no superior a un quilòmetre respecte del domicili, però la pràctica esportiva està permesa dins del municipi de residència sense límit quilomètric.
Aquests desplaçaments es poden acumular amb les sortides per acompanyar els nens i les nenes menors de catorze anys en les condicions permeses fins ara.
Durant la pràctica de les activitats s'ha de mantenir la distància interpersonal amb tercers d'almenys 2 metres, s'ha d'evitar els llocs concorreguts i les aglomeracions, s'han de fer de manera continuada sense aturades, o el temps estrictament necessari, i s'han de complir les mesures preventives i higièniques establertes per les autoritats sanitàries per fer front a la COVID-19.
Es podrà circular per qualsevol via o espai d'ús públic, inclosos els espais naturals i les zones verdes autoritzades, dins dels límits establerts a l'ordre. No està permès però l'accés a les instal·lacions esportives tancades, ni es podrà fer ús del vehicle motoritzat per desplaçar-se a vies o espais d'ús públic per fer activitat física permesa.
VIDEO Com la Vall de Lord demana que es faci un desconfinament segur
Els 3 pobles de la Vall de Lord per un desconfinament segur, recomanen que tothom surti carrer amb mascareta i guants, ja que aixi quan els habitants de segona residencia puguin começar a pujar vegin que aqui això va en serio i respectin també aquests recomanacions
ARA A PORTADA
-
L’infantil femení del CB Solsona, campiones de lliga després d’una temporada d’esforç i creixement Redacció
-
-
-
El Solsonès impulsa una nova edició del «Sant i Sidra» amb música en directe i gastronomia local Redacció
-
La Fira de Sant Isidre creix fins als 140 expositors, més d’un 10 per cent més que l’any passat Redacció
Publicat el
01 de maig de 2020 a
les 20:51
Et pot interessar
-
Societat
La 8a Jornada de Turisme del Solsonès se celebrarà a Peracamps el pròxim 21 de maig
-
Societat
Nou alumnes de l'Institut de Solsona s'han classificat entre el 4 per cent millor a la prova Cangur 2026
-
Societat
Manifest dels treballadors i treballadores de l'Institut Francesc Ribalta de Solsona
-
Societat
L'habitatge digne centra un podcast en directe aquest 15 de maig a Solsona
-
Societat
Solsonès amb Palestina promou una campanya de boicot a la farmacèutica israeliana Teva
-
Societat
Mans Unides de Solsona celebra una gran tarda de ball solidari
