La recent nombrada presidenta de la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC), Sra Maria Assumpció Vilà, ha realitzat una visita per conèixer de primera mà, la realitat de l’entitat de Solsona. Ha vingut acompanyada per la Sra Clara Rosas, gerent de la federació i han estat rebudes al Centre Cívic de Solsona per la directora Sra Montserrat Ravell i la junta de Fènix.
La FECEC, és una entitat de segon nivell que agrupa les principals organitzacions que treballen per millorar la qualitat de vida dels pacients oncològics i les seves famílies, a la que, l’associació Fènix pertany. Alhora fomenta el voluntariat en l’àmbit oncològic i desenvolupa programes en les àrees de divulgació, prevenció i recerca psicosocial.
L’assemblea de la FECEC,va nomenar per unanimitat el passat mes de gener, la Sra Maria Assumpció Vilà, presidenta de la federació en substitució del Dr Ramon M.Miralles que va ostentar el càrrec des de l’any 2012, i que l’ha deixat per motius de salut.
En la visita a Solsona, s’han abordat els temes que Fènix i la FECEC comparteixen i d’aquesta manera, la Sra Vilà dona compliment a un dels compromisos adquirits en el seu nomenament, de visitar totes les seus de les entitats que la FECEC agrupa.
Gràcies a la plataforma que la FECEC ofereix, permet que les associacions com la nostra disposin d’un sòlit puntal en la lluita contra el càncer.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans L'Orquestra Jezz Club de Solsona presenta un espectacle que explora la música europea del període d'entreguerres Ramon Estany Montanyà
-
Societat Un dipòsit d’aigües pluvials, la pujada de l’institut i sistemes d’ombra en patis escolars, entre les propostes finalistes dels pressupostos participatius de Solsona Redacció
-
Cultura i Mitjans Solsona programa actes variats pel 15è aniversari de Joventut Solsonina Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona dona el tret de sortida a la 96a Festa de Sant Cristòfol amb accions per transportistes i veïnat Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Els ajuts municipals de Cultura de Solsona enguany donen suport a quatre iniciatives Redacció
Publicat el
29 d’abril de 2022 a
les 21:03
Actualitzat el
09 de maig de 2022 a les
16:08
Et pot interessar
-
Societat
El Zoo del Pirineu deixa enrere l’Exhibició de Vol per donar protagonisme als animals rescatats
-
Societat
L'Institut Francesc Ribalta de Solsona clou el curs escolar 2025-26
-
Societat
Guixers posa en servei un dipòsit d’aigua i repara camins per reforçar la prevenció d’incendis
-
Societat
Jordi Selga reclama un gir urgent en la política forestal: "No ens podem recordar de Santa Bàrbara només quan trona"
-
Societat
Guixers evoca Josep Casas Selga, un alcalde que va dirigir amb recursos mínims
-
Societat
La diòcesi de Solsona aporta donatius i objectes litúrgics per ajudar la diòcesi de Tshumbe al Congo
