La recent nombrada presidenta de la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC), Sra Maria Assumpció Vilà, ha realitzat una visita per conèixer de primera mà, la realitat de l’entitat de Solsona. Ha vingut acompanyada per la Sra Clara Rosas, gerent de la federació i han estat rebudes al Centre Cívic de Solsona per la directora Sra Montserrat Ravell i la junta de Fènix.
La FECEC, és una entitat de segon nivell que agrupa les principals organitzacions que treballen per millorar la qualitat de vida dels pacients oncològics i les seves famílies, a la que, l’associació Fènix pertany. Alhora fomenta el voluntariat en l’àmbit oncològic i desenvolupa programes en les àrees de divulgació, prevenció i recerca psicosocial.
L’assemblea de la FECEC,va nomenar per unanimitat el passat mes de gener, la Sra Maria Assumpció Vilà, presidenta de la federació en substitució del Dr Ramon M.Miralles que va ostentar el càrrec des de l’any 2012, i que l’ha deixat per motius de salut.
En la visita a Solsona, s’han abordat els temes que Fènix i la FECEC comparteixen i d’aquesta manera, la Sra Vilà dona compliment a un dels compromisos adquirits en el seu nomenament, de visitar totes les seus de les entitats que la FECEC agrupa.
Gràcies a la plataforma que la FECEC ofereix, permet que les associacions com la nostra disposin d’un sòlit puntal en la lluita contra el càncer.
ARA A PORTADA
-
Illa anuncia una borsa d'habitatge rural i ajudes per rehabilitar equipaments i pisos buits Redacció
-
El conseller Espadaler visita Solsona i anuncia una inversió de 166.000 euros per al Tribunal d'Instància Redacció
-
Prades de la Molsosa i Calaf impulsen un cicle de cursos i trobades de salut i primers auxilis Redacció
-
-
Publicat el 29 d’abril de 2022 a les 21:03
Actualitzat el 09 de maig de 2022 a les 16:08
Et pot interessar
-
Societat
Knauf reafirma la seva potència industrial i compromís a Guixers
-
Societat
La cooperativa PradesCoop obté una subvenció de 214.000 euros per fer una xarxa de calor a Prades de la Molsosa
-
Societat
Presentació de la campanya DUN 2026 i assegurances agràries: protegim-nos amb tranquil·litat
-
Societat
Treballs d’aclarida a la Ribera Salada en una superfície de 50 hectàrees per a la mitigació i adaptació al canvi climàtic
-
Societat
L'Ajuntament de Solsona difon la nova ordenança de convivència ciutadana
-
Societat
El Centre Sanitari del Solsonès s’adhereix a la Setmana del Cribratge del Consum d’Alcohol
