Un matí de recerca de bolets ha acabat complicant-se als boscos del Solsonès. Una boletaire ha resultat ferida aquest divendres al migdia en patir un accident en una zona boscosa del terme municipal de Navès, fet que ha requerit una ràpida intervenció dels equips d'emergència.
Els fets han tingut lloc a prop de la coneguda Font de la Bauma. Els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís d'alerta a les 13:21 hores i han activat immediatament dues dotacions per coordinar l'operatiu de recerca i salvament.
A causa de l'orografia del terreny, els efectius d'emergència han hagut de mobilitzar-se a peu fins a localitzar la víctima. Després de rebre una primera assistència in situ i ser estabilitzada, els bombers han hagut d'evacuar la dona en llitera a través del bosc fins al punt on l'esperava una unitat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que posteriorment l'ha atesa de les lesions patides.
