Una incidència a la xarxa d’aigua causada per la pluja dels dos últims dies al carrer del Pedraforca ha deixat sense subministrament bona part del barri de la Creu de Sant Joan (Cissa). El motiu ha estat un despreniment de terres al talús d’una parcel·la privada, que ha arrossegat diverses canalitzacions de serveis i ha quedat completament inundada.
Pels volts de les set del matí, arran de la trucada d’un domicili que s’havia quedat sense aigua, s’hi han desplaçat efectius de la Policia Local i el Servei Municipal de l’Aigua i, posteriorment, Bombers i el promotor de les obres que es duen a terme en aquest solar.
En aquests moments s’està treballant per reparar els danys i restablir el subministrament d’aigua al més aviat possible. També s’ha avisat la companyia elèctrica.
