Ja ha sortit publicat el llibre "5 1/2" o si ho preferiu "Cinc cèntims en català i mig en castellà (i anglès)" del sociòleg celoní Pep Martí Masferrer. La presentació va tenir lloc el passat 19 de setembre als locals de la Negreta del Gòtic, a Barcelona. El llibre, publicat per l'editorial La Verònica Cartonera, és de relats satírics i humorístics.
Aquest és el dissetè volum d'aquesta editorial -un corrent que ve d'Europa- que es basa en la filosofia que la cultura s'ha de fomentar en qualsevol mitjà i amb qualsevol material. Tot el material es fa amb treball voluntari i el preu de venda és per pagar les despeses d'edició. A més a més, els exemplars són fets a mà.
Pep Martí Masferrer, que també és col·laborador de NacióBaixMontseny, és autor de diverses publicacions relacionades amb els moviments associatius i veïnals.
El celoní Pep Martí Masferrer publica el llibre de relats satírics «5 1/2»
Cultura
L'ha editat La Verònica Cartonera, una editorial que entèn la cultura des d'un punt de vista diferent
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de setembre de 2017 a
les 15:15
Et pot interessar
-
Cultura
Joanet viurà una posta de sol cubana per acomiadar l'estiu
-
Cultura
De Sant Hilari a un festival de cinema internacional: «Vam sentir que era el lloc indicat»
-
Cultura
Impulsen un nou grup de teatre a Breda: es busquen voluntaris
-
Cultura
Festa Major de Sant Celoni 2026: programació i concerts
-
Cultura
Festa Major de Llinars del Vallès 2026: programació i novetats
-
Cultura
L’Ateneu de Sant Celoni presenta una tardor amb 14 espectacles i ofertes especials
