Ja ha sortit publicat el llibre "5 1/2" o si ho preferiu "Cinc cèntims en català i mig en castellà (i anglès)" del sociòleg celoní Pep Martí Masferrer. La presentació va tenir lloc el passat 19 de setembre als locals de la Negreta del Gòtic, a Barcelona. El llibre, publicat per l'editorial La Verònica Cartonera, és de relats satírics i humorístics.
Aquest és el dissetè volum d'aquesta editorial -un corrent que ve d'Europa- que es basa en la filosofia que la cultura s'ha de fomentar en qualsevol mitjà i amb qualsevol material. Tot el material es fa amb treball voluntari i el preu de venda és per pagar les despeses d'edició. A més a més, els exemplars són fets a mà.
Pep Martí Masferrer, que també és col·laborador de NacióBaixMontseny, és autor de diverses publicacions relacionades amb els moviments associatius i veïnals.
El celoní Pep Martí Masferrer publica el llibre de relats satírics «5 1/2»
L'ha editat La Verònica Cartonera, una editorial que entèn la cultura des d'un punt de vista diferent
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de setembre de 2017 a les 15:15
Et pot interessar
-
Cultura La JNC de Sant Celoni renova l'executiva local
-
Cultura Maria del Mar Bonet, Manu Guix i Ramon Mirabet al festival Rebrot de Palautordera
-
Cultura Prop de 800 alumnes del Baix Montseny tanquen el cicle Fem Dansa a Cardedeu
-
Cultura Heavy metal al Vescomtat Death: el festival que ha portat l'infern a Breda
-
Cultura Art Otaku a Sant Celoni: Manga, Anime i col·leccionisme
-
Cultura El Montseny a la motxilla: una proposta per descobrir el parc natural amb nens