El cap de setmana del 17 i 18 de setembre, Llinars del Vallès acollirà la Fira del Món Geganter, un dels actes més grans als que una població o ciutat pot aspirar a nivell geganter. Durant tot el cap de setmana el poble s'omplirà amb prop de 3.000 persones vingudes d'arreu del territori agrupades en unes 80 colles geganteres i expositors.
La Colla Gegantera La Patufa va presentar la seva candiadtura el 2014 a l'Agrupació de Colles Geganteres de Catalunya (ACGC) i durant la celebració de la Fira del món geganter a Puigcerdà l'any passat, Llinars del Vallès va ser proclamada Fira del Món Geganter 2016.
La creació de la fira sorgeix l'any 2007, quan l'ACGC va proposar la creació d'una fira itinerant relacionada directament amb el món dels gegants, per tal de poder acostar a les colles l'activitat dels diversos sectors implicats en el fet geganter i de crear un espai de trobada per a geganters, músics, coordinadores, constructors, lutiers i empreses relacionades amb aquest món.
En aquest sentit, des de Llinars del Vallès es fa una crida a la població perquè els veïns es facin voluntaris l'esdeveniment més gran de gegants que s'ha fet mai en aquest municipi del Baix Montseny. Qui hi vulgui participar es pot inscriure seguint aquest enllaç.
Llinars del Vallès es prepara per acollir la Fira del Món Geganter 2016
Cultura
Tindrà lloc els dies 17 i 18 de setembre i es tracta de crear un espai de trobada per a geganters, músics, coordinadores, constructors, lutiers i empreses
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’agost de 2016 a
les 08:37
Et pot interessar
-
Cultura
Una artista porta Les Guilleries a Mataró
-
Cultura
Festa Major de Vallgorguina 2026: programació i novetats
-
Cultura
Festa Major de Breda 2026: programació i novetats
-
Cultura
Tram final per la «Catedral de la Selva»: Breda restaura un tresor del gòtic
-
Cultura
Descobreixen un antic túnel amb inscripcions a la Rectoria de Vilamajor
-
Cultura National Geographic es fixa en el Tritó del Montseny i els «Animals Invisibles»
