El grup Rebrot Teatre i l'Escola de Dansa Esther Cortés van sorprendre a l'acte de cloenda de la Festa Major de Sant Celoni amb un flashmob per presentar Mary Poppins El Musical.
Actors, actrius i ballarines van aparèixer entremig del públic de la plaça de la Vila i sobre l'escenari on hi estava actuant l'orquestra La Metropol. Amb forma de flashmob van cantar i coreografiar el tema insigne del musical Mary Poppins "Supercalifragilisticexpialidosus" que estrenaran el proper mes de novembre al Teatre Municipal Ateneu de Sant Celoni.
Mary Poppins El Musical amb la producció de Rebrot Teatre i coreografia d'Esther Cortés espera meravellar el públic amb la història de la mainadera més enginyosa, divertida, màgica, i tal i com ella diu, la més impecable. Mary Poppins i tots els personatges cantaran, ballaran, volaran i, sobretot, ensenyaran que amb una mica de sucre, tot pot ser real si voleu que ho sigui.
+ Més informació
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vG2ti7A55Ak[/youtube]
Promocionen el musical Mary Poppins amb un flashmob a Sant Celoni
Cultura
Rebrot Teatre i l'Escola de Dansa Esther Cortés aparewixen per sorpresa en la cloenda de la Festa Major
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2016 a
les 14:01
Et pot interessar
-
Cultura
L'última discoteca de Sant Celoni: 15 anys de festa i supervivència
-
Cultura
Fira de l'Olla de Breda 2026: programació i novetats
-
Cultura
Una artista porta Les Guilleries a Mataró
-
Cultura
Festa Major de Vallgorguina 2026: programació i novetats
-
Cultura
Festa Major de Breda 2026: programació i novetats
-
Cultura
Tram final per la «Catedral de la Selva»: Breda restaura un tresor del gòtic
