La llum, un 3,2% més cara
La reforma energètica aprovada avui comportarà un increment immediat de la factura als abonats
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2013 a
les 01:26
El consell de ministres espanyol ha aprovat la reforma energètica que acabi d'una vegada per totes amb el dèficit de tarifa que des de l'any 2005 ha acumulat un dèficit de 26.000 milions fins aquesta any i que els últims anys augmentava a un ritme de 4.500 milions l'any. Per reduir aquests 4.500 milions, els consumidors pagaran 900 milions amb un augment del 3,2% en la factura de la llum, que s'aplicarà de forma immediata, 2.700 milions que absorbiran les companyies que els hi retallaran el que cobren de la seva xarxa de distribució i de les primes a les renovables i per últim dels pressupostos generals que dotaran a les elèctriques amb 900 milions, prop d'una dècima del PIB que s'imputarà com dèficit.
Escull Baix Montseny com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
