ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’octubre de 2017 a
les 18:00
Actualitzat el
05 d’octubre de 2017 a les
14:50
Tal com ja hem informat aquests darrers dies Vilalba Sasserra, un municipi de poc menys de vuit-cents habitants, va ser l'únic del Baix Montseny que la Guàrdia Civil es va acarnissar amb els seus veïns i veïnes, només perquè defensaven unes urnes on dipositaven el seu vot el passat diumenge 1 d'octubre al Centre Cívic Vicenç Català. En aquest vídeo, de poc més de set minuts, es recopila la violència en què va actuar la Guàrdia Civil contra una quarantena de villabencs i villabenques totalment indefensos. Els villabencs ahir al matí van rebre l'escalf de tota la comarca natural per dir-lis que no estan sols i que només amb la democràcia es podrà construir un futur millor.
La Guàrdia Civil també va anar a visitar la veïna urbanització de Canadà Parc, terme municipal de Vallgorguina. Allà, tot i no ser rebut amb gratitut no van estomacar, però, com també van fer a Vilalba Sasserra, els van robar un ordinador.
Et pot interessar
-
Política
La CUP de Cardedeu anuncia candidat pel 2027: «Som en un moment decisiu»
-
Política
Albert Nogueras d'ERC Vilalba, nou conseller comarcal al Vallès Oriental
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
-
Política
Els independents de Riells Som Equip presenten nou candidat
-
Política
La CUP comença «l'enquesta més gran» de Cardedeu
-
Política
Canvi de rumb: ERC Sant Celoni escull nou candidat per al 2027
