En el marc dels actes programats de la Primavera antifeixista que organitza l'entitat La Força aquest dissabte vinent 27 d'abril al bar del Teatre Ateneu de Sant Celoni es farà un acte d'homenatge a Guillem Agulló, considerat un referent de la lluita antifeixista assassinat el 1993 per un grup d'extrema dreta al País Valencià.
L'acte constarà d’una taula rodona a les 10 del matí amb el títol De Guillem Agulló als nostres dies: memòria i resistència amb la participació de Betlem Agulló i Salvador (familiar de Guillem Agulló, activista antifeixista – connexió en directe), Carles Viñas (historiador, escriptor i professor universitari), David Fernàndez (periodista, activista i exdiputat al Parlament de Catalunya), Anna Gabriel (llicenciada en Dret i exdiputada al Parlament de Catalunya). La periodista Eva Calvet moderarà la taula rodona.
A les 12 del migdia a la Carretera Vella començarà la cercavila en memòria de Guillem Agulló fins a la carretera de Campins, a la cruïlla de Can Barba, on es portarà a terme parlaments i la descoberta de la placa en record al jove assassinat.
També en el marc de la Primavera antifeixista el passat 6 d'abril La Foça va organitzar un acte d'homenatge als veïns de Sant Celoni deportats als camps d'extermini nazinatge als veïns de Sant Celoni deportats als camps d'extermini nazi.