La Gigafoto de la Via Catalana va tard perquè porta molta feina, diu l'ANC
L'equip audiovisual de l'Assemblea demana paciència
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de novembre de 2013 a
les 21:55
La Gigafoto de la Via Catalana no s'ha publicat perquè treballar unes cent mil imatges porta molta feina, però cal tenir paciència perquè el projecte s'acabarà i tothom podrà veure el seu tram. Aquest és en resum el missatge que avui ha fet públic l'Equip Audiovisual de l'Assemblea Nacional Catalana, com a resposta davant el creixent malestar que s'expresa sobretot per les xarxes digitals pel gran retard que pateix la publicació de la Gigafoto.
Escull Baix Montseny com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
La CUP de Cardedeu anuncia candidat pel 2027: «Som en un moment decisiu»
-
Política
Albert Nogueras d'ERC Vilalba, nou conseller comarcal al Vallès Oriental
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
-
Política
Els independents de Riells Som Equip presenten nou candidat
-
Política
La CUP comença «l'enquesta més gran» de Cardedeu
-
Política
Canvi de rumb: ERC Sant Celoni escull nou candidat per al 2027
