El ple del Consell Comarcal va donar compte de la renúncia de Francesc Colomé com a conseller comarcal. Colomé, alcalde de les Franqueses del Vallès, va ser president la primera part de la legislatura, d'acord amb el pacte de govern subscrit entre PSC-CP, Junts i En Comú Guanyem.
Des de principis de juliol ocupava la vicepresidència primera (Junts), un cop Emilio Cordero, alcalde de Canovelles, (PSC-CP) va ser escollit president en el ple del 30 de juny passat.
La vicepresidència segona l'ocupa Jordi Manils (En Comú Guanyem), que també és conseller de Promoció Econòmica i Estudis.
L'alcalde de Sant Celoni, Raül Garcia, entrarà com a nou conseller de Junts, i es preveu que en prengui possessió en el proper ple.
?L'alcalde de Sant Celoni entrarà com a nou representant de Junts al Consell Comarcal del Vallès Oriental
Raül Garcia, ocuparà la vacant que deixa l'expresident Francesc Colomé després de la seva renúncia
Ara a portada
-
Societat La radioafició al segle XXI: «Vam ser la primera xarxa social de la història» Bernat Castanyer Colomer
-
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 20 de novembre de 2021 a les 18:47
Et pot interessar
-
Política Aquest és el municipi més independentista del Baix Montseny
-
Política La Diputació aprova una moció de Raül Garcia de Junts Sant Celoni pel traspàs de Rodalies
-
Política Dos representants del Baix Montseny a la Federació Regional d’ERC a Girona
-
Política Llinars aprova el nou Reglament Orgànic Municipal