Accident de trànsit aquesta tarda sense ferits a la GI-550 pk.8 #arbúcies #santhilarisacalm pic.twitter.com/zpYKxMggCo
— Bombers Arbúcies (@BombersArbucies) 27 de febrer de 2016
Bolca un turisme a la GI-550 d'Arbúcies a Sant Hilari Sacalm
Malgrat l'espectacularitat de l'accident no hi hahagut cap ferit
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2016 a
les 18:17
Malgrat l'espectacularitat de l'accident de trànsit ocorregut aquest dissabte a la tarda en punt quilomètric número 8 de la carretera GI-550 que uneix els municipis d'Arbúcies i Sant Hilari Sacalm, no hi va haver ferits, segons que informa el cos de Bombers Voluntaris d'Arbúcies. Al lloc de l'accident també s'hi van desplaçar com és habitual el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i cossos de la policia.
Escull Baix Montseny com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
