Canvi de temps de cara al cap de setmana. Un front que entrarà pel Pirineu aquest dissabte deixarà algun ruixat a partir del migdia. Les precipitacions afectaran tota la zona nord però les tempestes més abundants cauran al triangle format pel Berguedà, Osona i el Ripollès.
Tot i la pluja, el dia serà molt calorós, la temperatura màxima rondarà entre 27 i 32 ºC al Pirineu i litoral i entre 31 i 36 ºC a la resta, si bé a ponent i Vall de l'Ebre serà puntualment més alta, com informa el Meteocat.
La xafogor mantindrà les mínimes altres i, per tant, la nit del dissabte al diumenge serà calorosa. El diumenge hi haurà restes de núvols al Pirineu que s'aniran desfent a partir del migdia. En general, doncs, el cel serà serè excepte per alguns intervals de núvols baixos al sector central del litoral i prelitoral, que no portaran precipitacions. Les temperatures seran iguals o lleugerament més baixes.
Cap de setmana de xafogor amb alguns ruixats
Societat
Es preveuen pluges a partir de dissabte al migdia al Berguedà, Osona i el Ripollès | Els termòmetres s'enfilaran fins als 35 graus diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’agost de 2016 a
les 16:29
Et pot interessar
-
Societat
Per què Sant Celoni i la Batllòria han congelat la taxa de residus?
-
Societat
Sant Antoni de Vilamajor inverteix 153.000 euros a l'escola Joan Casas
-
Societat
Un aliment de luxe augmentarà la producció amb un experiment al Montseny
-
Societat
L'exemple de Llinars arriba a Brussel·les per parlar de biomassa
-
Societat
El camp de futbol de Sant Hilari estrenarà gespa a principis de 2027
-
Societat
Una kareteca del Baix Montseny entre les millors del planeta
