Un centenar llarg de persones s'han concentrat aquest dilluns a la tarda a la plaça de la Vila de Sant Celoni per solidartzar-se amb Palestina i expressar la seva posició contrària a l"l'apartheid israelià" que des de fa anys perpetua amb el poble palestí. La concentració, convocada de manera oberta, l'han impulsada diverses entitats que reclamen a la comunitat internacional que acabi amb la posició israeliana que ofega, des de fa massa anys, Palestina.
Els organitzadors han dit que la concentració d'aquest dilluns és la primera que es farà a la capital del Baix Montseny "perquè això no s'acabarà aquí i Sant Celoni és un municipi que sempre ha estat sensible amb la qüestió palestina". En l'acte d'avui també s'ha criticat la posició de la Unió Europea "lluny de buscar solucions donen ales al govern feixista d'Israel a seguir cometent atrocitats a la franja de Gaza, la presó més gran del món".
Música, un manifest i la lectura de diverses poesies d'autors palestins han completat la concentració on hi havia banderes palestines i una pancarta amb el lema "Per la resistència palestina i contra l'apartheid isrealià. Visca Palesatina lliure".
Concentració a Sant Celoni en solidaritat amb Palestina
Un centenar llarg de persones expressen el seu rebuig a «l'apartheid israelià»
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’octubre de 2023 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
Sant Celoni inaugura connexió d'aigua amb la dessalinitzadora de Blanes
-
Societat
Metges i infermeres estrangers de Sant Celoni posen en pràctica el català
-
Societat
Denuncien atacs mortals a les ovelles del Montseny: «Hi ha casos cada setmana»
-
Societat
«Les gimnastes hem de connectar el cor i la ment: si un falla, tot trontolla»
-
Societat
Segon assalt amb un fons voltor americà a Vallgorguina: intenten desnonar una mare i una filla
-
Societat
Vilamajor busca llars per acollir gatets: «Si no féssim res ja serien morts»
