A bord d'una furgoneta, equipats amb els seus quaderns, llapis o retoladors i sota el lema "Barcelona en verd i blau. Els colors dels nostres paisatges", quatre artistes faran, des del 9 al 12 de juny, un recorregut que els portarà a conèixer i retratar alguns dels racons més suggestius i pintorescos de la demarcació de Barcelona. Aquest projecte de promoció turística està impulsat per Turisme de la Diputació de Barcelona.
Fidels a la filosofia dels urban sketchers, tot allò que recullin en els seus quaderns podrà ser compartit a través de les xarxes socials (twitter, instagram i facebook) sota l'etiqueta genèrica #SketchingTripBCN. Així, els artistes donaran a conèixer a través de les xarxes socials la seva visió artística de la cultura, la natura i la gastronomia de la demarcació.
D'aquesta manera, al llarg de quatre dies els Sketchers visitaran ciutats com Sitges, Manresa, Vic, El Montseny, Mataró, Calella, Canet de Mar i Alella, o espais singulars com Montserrat o les Caves Codorniu.
L'objectiu d'aquesta acció és donar un aire fresc i innovador a aquest tipus d'accions per presentar els principals atractius turístics de les comarques de Barcelona i, al mateix temps, reforçar i fer difusió dels canals socials de la marca turística "Barcelona és molt més", impulsada per la Diputació.
El Montseny il·lustrat per quatre sketchers del 9 al 12 de juny
Societat
els artistes donaran a conèixer a través de les xarxes socials la seva visió artística de la cultura, la natura i la gastronomia de la demarcació
ARA A PORTADA
-
Política Sant Celoni firma un nou conveni pel dret a l'aigua de les persones vulnerables Bernat Castanyer
-
-
Societat L'Ajuntament contra el desnonament de la Moreneta: «Hi ha alternatives» Bernat Castanyer Colomer
-
Política Veïns de Cardedeu proposen un «pacte d'habitatge» després d'ocupar l'Ajuntament Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
07 de juny de 2016 a
les 22:30
Et pot interessar
-
Societat
Anuncien la reforma del parc de Bombers de Sant Hilari Sacalm
-
Societat
Sant Celoni rebubica l'espai gos després de les queixes veïnals
-
Societat
L'empresa ACIN al punt de mira: Arbúcies demana controls del Govern
-
Societat
Comiat final als barracons: Sant Feliu tindrà nova escola
-
Societat
La Diputació busca empreses per retirar amiant del Montseny i el Montnegre
-
Societat
Nous pisos cooperatius a Sant Celoni: La Corba posa la primera pedra
