
L'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor, que acaba d'estrenar pàgina web , ha incorporat una funció que permet fer una visita virtual de 360º de fotografia panoràmica esfèrica del municipi i que activa des de la pàgina municipal. El virtual 360º fa un recorregut pels carrers de Sant Antoni de Vilamajor, el seu patrimoni arquitectònic i elements d'interès cultural i que es pot visualitzar clicant aquí .
Mostra de forma atractiva els espais naturals i paisatgístics, els comerços, restaurants, allotjaments, edificis emblemàtics i històrics, masies i granges que formen part de la tradició local de la pagesia, instal·lacions esportives i de lleure i d'altres que donen servei al veïnatge. Dóna presència als comerços que han contractat amb l’empresa desenvolupadora del projecte el seu propi espai, aprofitant la plataforma virtual creada per a l’Ajuntament.
Es tracta d'una iniciativa que des de les regidories de Comunicació i Noves Tecnologies, i Indústria, Comerç i Turisme, es vol impulsar i ajudar el comerç local dins el marc d’un Pla de Promoció Turística i Econòmica de la població per donar a conèixer el poble.
Així mateix, de forma gradual, es poden anar incorporant els esdeveniments que es van celebrant al llarg de l'any, com les Festes Majors d'estiu i d’hivern, Fira de Comerç i Entitats, Setmana Cultural, Festa de l'Esport, etc. Ampliant la base inicial que ara és activa, podent afegir els nous o actuals comerços que estiguin interessats en tenir presència al virtual 360º.