Amb el lema “Portem el teu ajut a qui el necessita”, els treballadors de Correos de tot Catalunya recolliran aliments del 17 al 21 de juny per col·laborar amb la campanya “La fam no fa vacances” que la Fundació Banc dels Aliments està duent a terme aquest mes. La iniciativa té per objectiu proveir els magatzems de la Fundació en previsió del descens de donacions que es produeix habitualment a l’estiu, malgrat que es mantingui o fins i tot s’incrementi la demanda social.
Seguint les indicacions del Banc dels Aliments, es recolliran productes bàsics per a la nutrició i que siguin perdurables: arròs, pasta, llegums (seques o cuites), conserves (preferentment de peix), oli, llet, sucre i, especialment, alimentació infantil (llet de continuació i farinetes) de la que n’hi ha molta necessitat i n’escassegen les donacions, degut al seu cost.
Els treballadors de Correos recolliran aliments a les oficines
Campanya solidària “La fam no fa vacances”.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2013 a
les 15:12
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
