Endesa ha acabat recentment els treballs de reforma i millora de la xarxa de mitja tensió a 25 kV, al terme municipal de Sant Pere de Vilamajor, amb l’objectiu d’incrementar la del Baix Montseny. En concret, l’actuació - que ha suposat una inversió de 68.000 euros- ha consistit en dotar un centre de transformació amb les darreres tecnologies del sector. El dispositiu compta, ara, amb sistemes de protecciódotats d’uns equips amb un gas de característiques especialment aïllants, en lloc dels tradicionals d’aire.
Aquesta nova tecnologia és més segura i robusta de cara a suportar ambients salins i humits o de forta pol·lució. Alhora, gairebé no requereix manteniment, a diferència de la tecnologia anterior, en què aquestes tasques obligaven a tallar temporalment el subministrament elèctric als clients. També, s’ha aprofitat per substituir el quadre de baixa tensió per uns de nous que presenten un doble aïllament i un tram de cablejat subterrani de mitja tensió d’una longitud de 225 metres que reuneix les darreres tecnologies del sector, fet que el fa més resistent i segur.
Endesa modernitza un centre de transformació de Sant Pere de Vilamajor
L’actuació ha consistit en la instal•lació d’elements tecnològicament innovadors a la infraestructura
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’agost de 2013 a
les 19:36
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
