Aquesta setmana s'han iniciat les obres de construcció del tanatori municipal, equipament que es situarà annex al cementiri, al final del carrer Sant Sebastià. El nou tanatori ocuparà una superfície construïda de 201,50 m2 i comptarà amb un vestíbul principal i dues sales de vetlla. La construcció contempla una entrada adaptada específicament per als cotxes fúnebres a la part posterior de l'edifici.
Les obres tenen un pressupost de 185.000 euros i un termini d'execució de vuit mesos. L'adjudicatària del contracte d'execució de les obres i explotació del servei, l'empresa Auxiliar de Funerària i Cementiris SL, es farà càrrec del finançament de la construcció del tanatori alhora que obté la concessió de l'explotació del servei per un període de 30 anys. Al mateix contracte també es contempla la concessió del servei de neteja, manteniment i reparacions del cementiri municipal.
Adequació de la zona
Per a completar la posada en servei d'aquest nou equipament municipal el consistori adequarà la zona, condicionant els accessos i l'arribada de subministraments. Es farà arribar a la zona els serveis d'aigua i clavegueram i electricitat, així com la canalització del rec existent a aquella zona. Per altra banda, el condicionament dels accessos inclourà la construcció d'una vorera a l'entorn de tanatori per a facilitar el trànsit dels vianants.
Inici de les obres del tanatori municipal de Breda
Societat
Les obres tenen un pressupost de 185.000 euros i un termini d'execució de vuit mesos.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’abril de 2017 a
les 14:05
Et pot interessar
-
Societat
Breda dedicarà una jornada als infants amb càncer
-
Societat
Vilalba Sasserra lluita contra la paràlisi: «Podem perdre més de 160.000 euros»
-
Societat
Adif suprimirà l'últim pas de nivell de Llinars del Vallès
-
Societat
Sant Hilari tanca la Festa Major amb «bon balanç» i una detenció
-
Societat
Sanofi s'acomiada del Montseny: Adamed Pharma aterra a Riells
-
Societat
Nou èxit del Montseny a Amèrica: Àlex Palou s'imposa a la IndyCar
