Ensurt aquesta nit passada a Sant Celoni. Un arbre de grans dimensions de la riera del Pertegàs al seu pas pel barri de les Borrelles ha caigut sobre la carretera minuts abans de les onze de la nit. Sortosament per l'hora que ha passat el trànsit era mínim en aquest sector que és nexe de connexió amb la C-35, el Montnegre, i polígon industrial. Ningú ha patit cap mal.
L'arbre s'ha trencat per diversos punts fins que ha cedit. Els Bombers de la Generalitat s'hi han traslladat amb una dotació i han fet neteja de la via amb una motoserra. També s'hi ha traslladat la Policia Local de Sant Celoni per regular el tànsit mentre han durat les feines de retirada de l'arbre caigut.
L'alcalde de Sant Celoni, Eduard Vallhonesta, i el regidor Joan Castaño tanmateix s'hi han personat i han avançat a NacióBaixMontseny que l'Ajuntament de Sant Celoni farà un estudi de l'estat de la resta de l'arbre per si s'ha de tallar.
Un arbre de grans dimensions cau sobre la carretera a Sant Celoni
Societat
Ha passat a les 11 de la nit al barri de les Borrelles i ningú ha patit cap mal
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2023 a
les 22:45
Et pot interessar
-
Societat
Breda reforça la policia «de proximitat» amb una nova comissaria
-
Societat
Sant Celoni canviarà els contenidors tancats
-
Societat
Calors extremes per fi de curs a onze centres del Montseny: «Hem dut ventiladors de casa»
-
Societat
Mor Maria Canaleta, l'àvia centenària que va recuperar una ratafia del Montseny
-
Societat
Plaga de mosques a Hostalric: retiren els residus infestats de la zona zero
-
Societat
Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel»
