Bergamoda torna per repartir 1.000 euros en vals als establiments de roba, estètica i complements de la ciutat

El sorteig de la campanya recaurà en una sola persona, que haurà de gastar l'import durant la jornada del 28 d'octubre

10 d'octubre del 2023
Actualitzat a les 16:35h
La presentació de l'edició de 2023 de Bergamoda
La presentació de l'edició de 2023 de Bergamoda | Lídia López
Bergacomercial torna a llençar la casa per la finestra aquesta tardor per promoure les compres als comerços del sector de la moda de la ciutat. A través de la campanya anual Bergamoda, l'associació sortejarà vals de compra per valor de 1.000 euros, els quals aniran a parar a un únic guanyador o guanyadora i s'hauran de bescanviar durant el 28 d'octubre.

Segons ha compartit la presidenta de Bergacomercial, Jordina Serrano, la campanya tindrà lloc al llarg de la setmana vinent, del dilluns 16 al diumenge 22 d'octubre. Així, totes les compres realitzades als establiments associats a l'entitat i que pertanyin als sectors de la moda, l'estètica i els complements, sigui quin sigui l'import del tiquet, entraran a participar del sorteig.

El 25 d'octubre, l'associació emetrà en directe, a través de les xarxes socials, el sorteig amb tots els participants, i s'anunciarà la persona guanyadora. I és que l'acció resultarà en un únic beneficiari, que haurà de bescanviar tots els vals durant una jornada de compres amb l'acompanyament d'una comitiva de Bergacomercial, el 28 d'octubre. La persona guanyadora podrà escollir els establiments, productes i serveis que adquireix amb el premi, si bé es demanarà que s'usi en almenys vuit botigues diferents

"És el segon any que implementem la campanya amb aquest format perquè va tenir molt d'èxit", ha asseverat Serrano, que ha incidit que l'entitat promou una acció centrada en aquest sector pel fet que "hi ha una setantena d'establiments associats que pertanyen a la moda, els complements i l'estètica, així que té tot el sentit incidir-hi".

Amb tot, com en totes les campanyes de Bergacomercial, la finalitat és "potenciar el comerç local". "Creiem que a Berga hi ha una oferta en moda i estètica molt àmplia, amb preus assequibles i un personal que fa molt bona feina", ha sentenciat la presidenta.
 
Arxivat a