Des d’Òmnium Cultural del Voltreganès hi ha la voluntat que la commemoració dels Fets de la Gleva de 1714, el 15 de febrer, sigui més lluïda que mai, en l’any del Tricentenari. Emmarcats dins els actes de la Comissió Osona 2014, aquest any, hi haurà més activitats que mai que s’aniran detallant en properes notes de premsa.
Enguany, a més, s’ha decidit convidar a tres ministres espanyols als actes, concretament s’ha enviat la invitació al ministre de Cultura, Educació i Esports, José Ignacio Wert; al ministre de l’Interior, Jorge Fernández Díaz; i al ministre d’Afers Exteriors i Cooperació, José Manuel García-Margallo.
Si decidissin assistir-hi, l’organització diu que se’ls donaria torn de paraula dins el Santuari de la Gleva, on es fan els parlaments amb més solemnitat.
Conviden tres ministres espanyols als Fets de la Gleva
Òmnium envia invitacions als actes a José Ignacio Wert, Jorge Fernández Díaz i José Manuel García-Margallo
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de gener de 2014 a les 17:33
Et pot interessar
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal
-
Cultura Polèmica per la representació d'una obra de teatre catalanòfoba en un acte de l'Ajuntament de Barcelona