Ferran Gallart, cantant dels Strombers, ha mort aquest dijous amb 50 anys -n'hauria fet 51 aquest 10 de novembre- després que no hagi pogut superar una malaltia que patia. El passat mes de juliol, el grup cardoní ja va anunciar a les xarxes que suspenien la gira que havien de fer durant l'estiu per motius de salut del vocalista santpedorenc.
A banda de la seva activitat amb el grup, Ferran Gallart ha fet nombroses col·laboracions amb altres bandes i solistes, i l'any 2022 va arribar a publicar un llibre infantil, Gira la lluna, amb cançons i contes per anar a dormir, amb il·lustracions d'Anna Grimal.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rxUhI-MpJtc[/youtube]
Strombers és un grup de música de Cardona que es va formar el 1998 i tocava cançons de música festiva on combinaven diversos estils. Al llarg de la seva trajectòria ha publicat set discs.
[plantillavirals]
Mor als 50 anys el cantant dels Strombers, Ferran Gallart
El vocalista santpedorenc del grup cardoní va abandonar els escenaris el passat mes de juliol per motius de salut
ARA A PORTADA
-
-
L'Audiència Nacional accepta que la cúpula de l'operació Catalunya declari al judici dels Pujol Bernat Surroca Albet
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 21 de setembre de 2023 a les 21:01
Et pot interessar
-
Cultura
El Mago Pop compra els drets de «Mar i cel» a Dagoll Dagom
-
Cultura
Robe Iniesta, el filòsof darrere la guitarra elèctrica que va canviar el rock amb Extremoduro
-
Cultura
Mor Robe Iniesta, cantant d'Extremoduro, als 63 anys
-
Cultura
«No ens agradem a les fotos perquè el problema el tenim en com ens mirem»
-
Cultura
Barcelona tanca una Fira Internacional del Llibre d'«èxit» a Guadalajara amb més de 950.000 visitants
-
Cultura
Seqüeles franquistes en el català: «Som en camí de ser un dialecte»
